Sayfalar

2 Şubat 2009 Pazartesi

Haftanın Menüsü - 1


Son iki haftadır Meleğim için hazırladığım menüye sadık kalmakta çok zorlanıyordum. Çünkü farkettim ki aslında kızım için hazırladığım menüyü bizim için de kullanıyor hatta çoğunlukla bizim yediğimiz yemekleri Meleğime de yediriyorum. Bunun üzerine, bebeğime özel menü hazırlamaktan vazgeçtim. Artık hepimizin yediği tek bir menümüz var ve elbette yemeklere her zamankinden daha az tuz ve baharat koymaya devam ediyorum.

İşte bu haftanın menüsü:

Pazartesi: Sebzeli Mercimek Çorbası –Tavuk Yemeği – Zeytinyağlı Fasulye
Salı: Şehriyeli Tavuk Suyu Çorbası – İzmir Köfte – Pilav
Çarşamba: Tahinli Havuç Çorbası – Kabak Yemeği – Portakal Soslu Zeytinyağlı Kereviz
Perşembe: Fesleğenli Patates – Fırında Balık
Cuma: Fırında Biberiyeli Tavuk – Bulgur Pilavı - Portakal Soslu Zeytinyağlı Kereviz
Cumartesi: Yayla Çorbası – Etli Türlü – Nohutlu Pilav
Pazar: Bol Domatesli Kıymalı veya Ton Balıklı Makarna
Her yemekte mutlaka yemeklere uygun bir salata da var tabii.
Afiyet olsun!
Diğer menüler için bkz. Haftanın Menüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails