Sayfalar

28 Kasım 2010 Pazar

Haftanın Menüsü - 7

Aslında geçtiğimiz haftalarda da menü hazırlamıştım kendime ama araya bayram girince hem bir kısmını uygulayamadım hem de bloga yazamadım. Her akşam yemeğe uygun bir salata olmasına rağmen haftanın menüsüne -eğer çok özel bir salata değilse- salataları yazmıyorum. Çünkü genelde son dakikada karar veriyorum ne yapacağıma. İşte bu haftanın menüsü:
Pazartesi: Körili Mercimek Çorbası – Köfte – Portakal Soslu Zeytinyağlı Kereviz
Salı: Balkabağı Çorbası – Izgara Tavuk – Portakal Soslu Zeytinyağlı Kereviz
Çarşamba: Bademli Brokoli Kavurması - Sebzeli Sulu Köfte –Noddle veya Erişte
Perşembe: Soslu Balık - Fırında Patates
Cuma: Dereotlu Kabak Çorbası – Etli Ayva Yemeği – Pilav
Cumartesi: Tahinli Havuç Çorbası – Nohutlu Tavuk Köftesi – Zeytinyağlı Fasulye
Pazar: Soslu veya Kıymalı Makarna
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails